Ana Özellikler Aero Form Çalışması Yarış Pozisyonu, Yüksek Hızda Aero Dinamik Performansını Artırın
Devrelerde kullanıma çok değer vererek geliştirilen X-Ondört / X-Spirit III, bir sürücünün güçlü bir şekilde öne eğildiği konumu temel konum olarak belirler.Kabuk, bir kaskın ön kısmından arkaya ve ardından rüzgar tüneli tesisinde yarış takımının arkasına doğru giden sürüş rüzgarını analiz ederek tasarlanmıştır.Bir kabuğun yüzeyindeki kenarlar ve şekiller, sürüş durumuna bağlı olarak değiştirilebilen arka kanatları donatan arka dengeleyici ve alt hava spoyleri, aerodinamik performansı en üst düzeye çıkaracak şekilde tasarlanmış ve donatılmıştır.Rüzgar tüneli deneyindeki değerlerin selefi ile karşılaştırılması, kaldırma, sürükleme ve esneme sırasıyla %3, %10 ve %50 azaldı (referans değeri kurum içi tesis tarafından ölçüldü).Büyük ölçüde artan aerodinamik performans, sürücülerin yorgunluğunu hafifletmek için çok şey yapabilir.
Marc Marquez, geliştirme için 200 km/s'nin üzerinde rüzgar tüneli deneyine katıldı.
X-Ondört / X-Spirit III Aerodinamik Performans
Değerler X-ONİKİ ile karşılaştırılmıştır (referans değeri kurum içi tesis tarafından ölçülür).KALDIRMA, yukarı doğru hareket etme kuvveti %-3'tür.SÜRÜKLEME, geriye doğru hareket etme kuvveti %-10'dur.Yüksek hızlı sürüşte kaskın titremesine neden olan esneme, yuvarlanma kuvveti %-50'dir.
* Değerler kurum içi rüzgar tüneli deney tesisinde ölçülür.
Arka Kapak Geniş
Arka Kapak Dar (isteğe bağlı)
Arka dengeleyicinin yeni özelliği arka dengeleyicinin her iki tarafında bulunan X-Fourteen'in en karakteristik kısmı 2 tiptir.
Düz sürüş aerodinamiğinde standartlaştırılmış geniş tip superior'a ek olarak, isteğe bağlı daha dar tip superior in motion preformance da mevcuttur.
Alt Hava Spoyleri
Çıkarılabilir Alt Hava Spoyleri donatılarak aerodinamik performans artırılır, sürme rüzgarının içeri girmesi önlenir ve rüzgar gürültüsü engellenir.Alt Hava Spoyleri bir çene perdesi ile birlikte sabitlenebilir.Kalkan Sistemi Yırtılabilir Film Takılabilir Düz Kalkan-CWR-F Kalkanı
X-Ondört / X-Spirit III, yeni geliştirilen düz kalkan "CWR-F"ile donatılmıştır.Kalkanın her alanında yarıçap ve kalınlığa ince bir şekilde karar verilir ve optik özellik tamamen iyileştirilir.Polikarbonattan yapılmış CWR-F kalkanı, yüksek hızlı sürüşte sapmayı ve bükülmeyi ortadan kaldıran net bir görüş ve gelişmiş sertlik sağlar, QR-E kalkan tabanı ile kombinasyon, bir kalkanı sabitlemeyi ve çıkarmayı kolaylaştırır ve değişken eksende yüksek hava geçirmezlik sağlanır. çift etkili mekanizma.
Kalkan Çift Kilit Mekanizması
Bir kalkanın beklenmedik şekilde açılmasını önleyen kalkan kilitleme mekanizması, bir kalkanı yalnızca kancayı sıkarak değil, aynı zamanda sürgülü kol kullanarak bir kalkanı dışarıdan tutarak kilitler.Sağlam kalkan kilitlemesi gerçekleştirilir.
Yırtma Düğmesi
İsteğe bağlı yırtma filmlerini donatmak için mandal tipi yırtma düğmesi, kolayca ayarlanabilen dahili eksantrik ayarlayıcı ile yeni geliştirilmiştir.
PİNLOCK ® pimi, yırtma düğmesinin iç tarafında bulunur ve geniş bir görüşü sabitleyen yeni PİNLOCK® EVO lensi takılabilir.
Kalkan Tabanı
Değişken eksenli çift etkili mekanizmada yüksek hava geçirmezliğin yanı sıra kolay ve sağlam sabitleme ve çıkarma sağlayan bir kalkan sistemi için QR-E tanıtıldı ve bir kalkanın kolay ve ince ayarlanmasını sağlar.Bir kalkanın her iki tarafındaki girdap üreteci, aerodinamik performansı iyileştirmek ve rüzgar gürültüsünü azaltmak için etkilidir.EVO lens
Düşük sıcaklıkta veya yağışlı havalarda meydana gelen bir kalkanın buğulanmasını önlemek için rahat sürüş için gereklidir.
Sis geciktirici EVO lens, X-Ondört / X-Spirit'te standartlaştırılmıştır III.It bir vizyonun neredeyse tamamını kaplar ve buğulanmayı önler ve her koşulda rahat görüş sağlar.CWR-F EVO lensin vizyonu
* Fotoğraf sadece açıklayıcı amaçlıdır.CWR-F Kalkan iç kısımları, yarış pozisyonuna karşılık gelen iç kısımların aşınma pozisyonunu Ayarlar
Standart bir bisiklete binerken dik sürüş pozisyonu ile spor bisiklete binerken öne eğilme pozisyonu arasında aşınma pozisyonu farklıdır.Bu noktaya odaklanarak, X-Ondört / X-Spirit III'ün iç mekanlarının konumu, bir sürüşe bağlı olarak 2 adımda ayarlanabilir position.By orta pedin ve yanak pedinin sabitleme konumunu ayarlayarak, sürücünün kafasının açısı standart konumdan yaklaşık 4 derece ileri döndürülebilir ve sonuç olarak, öne eğilirken üst görüşü güvence altına alır position.To güçlü bir şekilde öne eğilmiş pozisyonda bisikletlere yaslanırken daha geniş görüş sağlamak, binicilere büyük liyakat verir.Ayrı ayrı değiştirilebilir Ped Her binici için en uygun hale getirir
Yorumlar